Цікаво, за часів
СРСР органів контролю за будь-якою діяльністюздійснювало всього тільки 5 органів ( „Народний контроль”, КРУ, ОБХСС,
Пожежна охорона, Санепідемстанція). Зауважте, зовсім не було податкової служби!
Тим не менше, держава централізовано забирала податки у самого джерела виплати:
кожен працівник із заробленого карбованця отримував на руки лише 7 копійок!
Решта йшла на забезпечення амбіцій партійної верхівки, ну й звичайно, на
соціальні виплати, безкоштовну освіту, медицину і т.д. Тільки тепер стає відомо про умовність поняття
„безкоштовне” навчання, медичне обслуговування- кожен громадянин СРСР платив за
все сповна!
Станом на 1998р.
в Україні налічувалось близько 100 органів державного контролю, які щось перевіряли,
і відповідно, за щось обов'язково штрафували.
Звичайно, це мало
певне економічне підгрунтя для цих органів: 30% зібраних таким чином коштів
органи контролю мали право залишати у своєму розпорядженні. Але основний
фінансовий зизк має державна казна. Не
дивно, що у Держбюджеті щороку пунктомНадходження від штрафів та фінансових
санкцій закладається чимала сума.Законами логіки цей абсурд державного утиску підприємницької діяльності
звучить так : у наступному році приватні підприємцітапідприємства дружно порушать чинне законодавство України на чітко
встановлену суму штрафів. Звідси й „виконання планів” штрафних санкцій
державних органів контролю ( на даний момент органів державного контролю стало 39).
Звідси й
суспільна думка про суб'єктів підприємництва, як про злочинців,не говорячи вже про ставлення органівдержавного контролю до бізнесменів як до
явних порушників законодавства. Хоча й це гірка правда, у якій винні не самі
підприємці, а власне вже згадувана нами державна політика щодо підприємницкої
діяльності.
На Україні
підприємницьку діяльність регулює не мало, не багато, а 97 ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, 18 УКАЗІВ ПРЕЗИДЕНТА, 411 ПОСТАНОВ КАБІНЕТУ
МІНІСТРІВ, 8961 ПІДЗАКОННИХ АКТІВ!Але
справа навіть не в цьому, а в неадекватності законодавства: більшість з цих
правових актів досить часто суперечать одне одному, а деякі – абсурдній абсолютно не стикуюються з існуванням
суб'єктів господарювання взагалі.
ООО "ВАО Производство" - проектно-производственная фирма На условиях субконтрактинга наше предприятие выполняет следующие работы: - серийное и массовое производство на токарных автоматах; - горячее прессование термореактивных пластмасс и резины; - инструментальное производство; - литейное производство (центробежное литьё и литьё в песчано-глиняные формы); - листоштамповочное производство; - производство лёгких конструкций – сварочное производство; - заготовительное производство – газоплазменная резка (толщина листа до 20мм); - обработка металлов резанием (токарная, фрезерная, координатно-расточная обработка и др. виды работ); - термическое производство (термообработка деталей массой до 1,0т); - конструкторская подготовка производства (разработка технической документации).
По вашему заказу мы изготовим различные детали с гарантией качества и ваших технических требований. Детали изготавливаются по чертежам заказчика. Вы также можете заказать производство по образцам сторонних фирм, для этого мы сделаем трёхмерную модель детали и разработаем конструкторскую и технологическую документацию. Производственные участки нашей компании оснащены оборудованием для серийного, крупносерийного и массового производства деталей сложной конфигурации. Наша фирма разрабатывает конструкторскую и технологическую документацию, проектирует и изготавливает технологическую оснастку. Для каждого клиента мы находим индивидуальный подход и наиболее эффективные схемы сотрудничества и условий оплаты заказа.
Компанія "Едельвейс" ставить за мету забезпечити потребу людей в якісних меблях, виготовлених з натуральних матеріалів. Ми пропонуємо меблі з дерева ( мебель из дерева ) власного виробництва та наших партнерів-виробників по доступній ціні. Головне завдання, яке ми намагаємось зараз вирішити - скласти відчутну цінову конкуренцію на ринку меблям з штучних матеріалів.