Чи обов”язково укладати трудовий договір у письмовій формі?
Чи обов”язково укладати трудовий договір письмово?
Ні. Не обов”язково.
Зазвичай, трудовий договір укладається в усній формі після пред”явлення працівником відповідних документів та оформляється наказом директора чи розпорядженням власника. Трудовий договір вважається укладеним і тоді, коли наказ чи розпорядження ще не видані, але працівника фактично було допущено до роботи.
Але слід пам”ятати: існують випадки, коли додержання письмової форми трудового договору є обов”язковою ( ст. 24 КЗпП України):
- при організованому наборі працівників;
- при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природніми геаграфічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров”я;
- при укладенні контракту;
- якщо працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі;
- при укладення трудового договору з неповнолітніми (ст. 187 КЗпП України);
- при укладенні трудового договору з фізичною особою;
- в інших випадках, передбачених законодавством.