Компанія "Портал"
лідер по поставці та
монтажу ліфтів
та ескалаторів
http://tehportal.com.ua

 Izamet
Ліфти Izamet 
 ідеальне
 співвідношення
 ціни та якості 
 http://izamet.com.ua
windy Polska - Windy, Schody ruchome

Як зустрічати інспектора.

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукЕлектронна адреса

Практика захисту власного бізнесу

 

Психологічний стан контролера опишемо коротко: він теж людина, і теж перебуває у стані внутрішнього напруження, яке, як правило ховається за демонстративним показом своєї вищості, суворості та значимості.

 

Перше і найголовніше наше завдання в ситуації перевірки – справити на контролера потрібне нам перше враження. Варто знати, що перше враження про людину на 55%  залежить від візуальних вражень, на 38% - від манери говорити, і на 7 % - від того, що вона говорить.

 

Серед психологічних нюансів, що  істотно впливають на  перше враження можна відзначити:

-„ефект ореолу”- забарвлення однієї позитивної якості  всіх інших;

-„ефект краси” – фізична привабливість покращує позитивну оцінку рис особистості та окремого вчинку зокрема;

-виникненню довіри сприяє доброзичлива щира усмішка;

-чесне,  тверде, мужнє рукостискання з прямим поглядом в очі подобається усім;

-виняткову силу в створенні гарного настрою має доречний комплімент.

 

Намагайтеся уникати недоречних вибачень, ознак непевності, проявів неповаги чи зневаги до співрозмовника, зайвих та банальних запитань.

 

Пам'ятайте також про деякі психологічні прийоми бесіди:

-стійкий контакт очима зі співрозмовником  виявляє зацікавленість і надихає на продовження розмови;

-розмовляйте зі співбесідником на його звичній мові і про тему, що найбільше його цікавить;

- надихніть співрозмовника говорити про себе (люди зазвичай люблять говорити про власну персону);

- дайте відчути співрозмовнику значущість та перевагу в певній області;

-завджи пам'ятайте його ім'я.

 

Також значно полегшує початковий контакт спілкування зі співрозмовником, як із старим знайомим.