Компанія "Портал"
лідер по поставці та
монтажу ліфтів
та ескалаторів
http://tehportal.com.ua

 Izamet
Ліфти Izamet 
 ідеальне
 співвідношення
 ціни та якості 
 http://izamet.com.ua
windy Polska - Windy, Schody ruchome

Конфліктні ситуації та їх вирішення.

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукЕлектронна адреса

Практика захисту власного бізнесу

На жаль, дуже часто спілкування з контролерами все-таки призводять до створення конфліктної ситуації, живильним середовищем для якої є різні почуття страху, напруження, гніву та ін.

 

Методів вирішення конфліктних ситуацій чимало, варто тільки правильно підійти до вибору найоптимальніших з них:

 

1. ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД РОЗДРАТУВАННЯ –полягає в тому, щоб контролюючи себе, навчитися заспокоюватися й не нервувати, в будь-якій ситуації.

 

2. ДАТИ ВИХІД СВОЄМУ ГНІВУ- мається на увазі внутрішнє звільнення від роздратування  уявлення або т.зв. ритуалу звільнення. Також Ви можете уявити, як гнів у вигляді згустку негативної енергії входить у Вас ззовні і виходить, поглинаючись землею.

 

3. ЗАХИСТ ВІД ВАЖКИХ У СПІЛКУВАННІ ЛЮДЕЙ – інколи буває так, що люди начебто постійно випромінюють  негативну енергію. Якщо Ваш контролер виявився саме цією людиною, Вам необхідно створити щось на зразок психологічного бар'єру. Також, наскільки можливо, мінімізуйте Ваше спілкування.

 

4. НЕ ВПЛУТУЙТЕСЯ В КОНФЛІКТ – інколи дуже важливим є уявне відсторонення від  конфліктної ситуації.

 

5. ПОДОЛАННЯ СТРАХУ І  ВНУТРІШНЬОГО РОЗБРАТУ – іноді справедливими є  побоювання, що внутрішній розбрат та страх  не дозволяють Вам адекватно висловити  справжні відчуття. Це тільки може Вас розчаровувати, й зрештою, ображати, що приводить до внутрішньої замкнутості та тільки погіршить конфлікт. Тому  слід навчитися долати внутрішній страх та звільнятися від нього.

 

6. ПОДОЛАННЯ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙ – простіть самого себе, не займайтеся самозвинуваченням, розвійтеся, переключіть увагу, займіться розумовою чи фізичною роботою.

 

7. НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ІНШИМ ЛЮДЯМ СТРИМУВАТИ  ВАС.

Засвойте уроки з конфліктних ситуацій, подумайте, чому може Вас навчити конфлікт.

Відведіть конфлікту відповідне місце:

не дозволяйте негативному життєвому досвіду збити себе зі шляху;

не дайте конфлікту можливості підірвати Вашу довіру до самого себе та знизити самооцінку;

навчіться прощати самого себе;

уникайте спілкування з поганими людьми, що засуджують Вас;

не витрачайте занадто багато сил на переконання скептиків чи людей, які не хочуть Вас слухати;

не дозволяйте іншим людям збуджувати у Вас почуття провини;

будьте готовими до спілкування з тими людьми, у яких після конфлікту залишився неприємний осад.