Компанія "Портал"
лідер по поставці та
монтажу ліфтів
та ескалаторів
http://tehportal.com.ua

 Izamet
Ліфти Izamet 
 ідеальне
 співвідношення
 ціни та якості 
 http://izamet.com.ua
windy Polska - Windy, Schody ruchome

Як захиститися від недобросовісного споживача.

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукЕлектронна адреса

Практика захисту власного бізнесу

Ця стаття стосується  виключно тих споживачів,  які  під маскою захисту своїх прав, насправді намагаються „розвести” Вас на гроші. Цікаво, що згідно статистики, близько 10 % заяв скривджених споживачів є суцільним наклепом. Це легко пояснюється тим, що за кожне порушення закону  „Про  захист прав споживачів” передбачено досить високі штрафи.

 

Справді, закон дуже часто перебуває на сторооні споживача. Наприклад, таке явище, як право повернення товару протягом 14 днів після покупки без особливих мотивацій та претензій щодо якісних характеристик, дозволяє недобросовісному споживачеві  практично безплатно користуватися новим товаром напрокат (особливо, цим зловживають щодо побутової техніки). При явному свавіллі споживачів чи захисників їхніх прав, - слід шукати правди у суді.

 

На  жаль, дуже часто трапляється ситуації, коли саме управління у справах захисту споживачів порушує законодавство, використовуючи своє службове становище, скажімо, щоб безкоштовно пообідати чи ін. 

Але пам'ятайте, законодавство забороняє позапланові перевірки органами у справах захисту споживачів проводити без конкретної скарги від „скривдженого” споживача. Отже, потрібно завжди вимагати інформації щодо конкретних претензій щодо конкретного товару, хоча особу споживача  перевіряючі мають право тримати в таємниці.