Компанія "Портал"
лідер по поставці та
монтажу ліфтів
та ескалаторів
http://tehportal.com.ua

 Izamet
Ліфти Izamet 
 ідеальне
 співвідношення
 ціни та якості 
 http://izamet.com.ua

Практика захисту бізнесу

Як спілкуватись з контролером.

Існують спеціальні тактичні прийоми, які допоможуть Вам зробити процес спілкування з контролером менш обтяжливим та дієвим, допоможуть Вам краще зрозуміти співрозмовника.

 

1. З'ЯСУВАННЯ ЧИ УТОЧНЕННЯ.

 

1. З'ясування – це звернення до співрозмовника за уточненням. Це також допомагає Вам одержати додаткові відомості, які Вас цікавлять. Не соромтеся користуватися такими фразами, як „Уточніть, будь-ласка, це”, „Чи не могли б Ви повторити (пояснити) ще раз”, „Не розумію, що ви маєте на увазі” та ін.

Ці запитання змусять контролера розририти або звузити попереднє повідомлення.

 

2. ПЕРЕФРАЗОВУВАННЯ.

 

Ціль перефразовування- у перевірці точності повідомлення контролера. Хоча, як не дивно, перефразовування є корисним саме тоді, коли мова співрозмовника видається нам зрозумілою : „Як я розумію, Ви...”, „Іншими словами, Ви вважаєте...”.

Перефразовування є корисним і тоді, коли співрозмовники неправильно розуміють один одного, і це надасть можливість вчасно внести відповідні корективи і повідомлення.

 

3. ВІДОБРАЖЕННЯ ПОЧУТТІВ.

 

В цьому випадку акцент робиться не на зміст повідомлення,  а на відбображення слухаче мпочуттів співрозмовника, його емоційного стану  „Мені здається, що Ви відчуваєте...” та ін. Зрозуміти почуття співрозмовника можна різними шляхами- сдовами, а також і не вербальними засобами спілкування- виразом обличчя, інтонацією, позою, жестами.

 

4. РЕЗЮМУВАННЯ.

 

Резюмуючі висловлювання допомагають об'єднати фрагменти розмови в смислову єдність. Вони надають впевненості у точному сприйнятті повідомлення :”Якщо підсумувати сказане, то...”.

Резюмування є оособливо доречним у ситуаціях, що виникають при обговорення розбіжностей, врегулювання конфліктів, розгляді претензій.

 

Чого не слід допускати у спілкуванні з контролерами:

-розмов про власні інтимні справи,

-пасивності (підтакуння) співрозмовнику;

-самозаглибленості;

-похмурості;

-надмірної серйозності;

-підлессливості;

-передчасних висновків;

-удавання надмірною зацікавленістю;

-зарозумілості;

-брутальності;

-балакучості;

-недоречних порад.

 

Форма входу

Vip mini-site

windy Polska - Windy, Schody ruchome
Категорії мінісайтів
РЕКЛАМА

RA

Производство выставочного торгового оборудования.Изделия из металла,пластика, дерева, стекла, а также изготовление уменьшенных копиймакетов (муляжи).Индивидуальный подход к клиенту.

Широкоформатная печать Киев. GROSS

Мы предлоагаем Вам наши услуги в сфере широкоформатной печати больших форматов для наружной и интерьерной рекламы. Имеем свою производственную базу. При изготовление используем материалы ведущих компаний-производителей, что позволяет нам гарантировать высокое качество и выполнение работ в срок.

arni

Выставочное оборудование, стойки для журналов,газет,листовок.
Стеллажи, Стенды,Лёгкие конструкции из алюминия.
Световые вывески. Любые изделия из металла,пластика,дерева,стекла.....

стенды, наружная реклама, выставочные стенды

Основной вид деятельности нашей фирмы изготовление наружной рекламы, оформление мест продаж, внутренняя реклама, подставки для разных товаров из акрила. 

Пакети рекламні, коробки, поліграфія

БУМАЖНЫЕ ПАКЕТЫ  и КОРОБКИ !!! Рекламно-производственное предприятие «БМП-ВАГАНТ» - располагает собственной производственной базой, специалистами компьютерного дизайна,  что позволяет нам, предложить Вам в кратчайшие сроки и с высочайшим  качеством оригинальную рекламную продукцию, кроме всего прочего имеющую утилитарное (хозяйственное) назначение.

Лише зареєстровані користувачі можуть добавляти сайти