Чи обов”язково укладати трудовий договір у письмовій формі?

Друк

Трудове право

 Чи обов”язково укладати трудовий договір письмово?

 

 

Ні. Не обов”язково.  

Зазвичай, трудовий договір укладається в усній формі після пред”явлення працівником  відповідних документів та оформляється наказом директора чи розпорядженням власника. Трудовий договір вважається укладеним і тоді, коли наказ чи розпорядження ще не видані, але працівника фактично було допущено до роботи.

Але слід пам”ятати:  існують випадки, коли додержання письмової форми  трудового договору є обов”язковою ( ст. 24 КЗпП України): 

 

  1. при організованому наборі працівників;
  2. при укладенні трудового договору про роботу  в районах з особливими природніми геаграфічними  і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров”я;
  3. при укладенні контракту;
  4. якщо працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі;
  5. при укладення трудового договору з неповнолітніми (ст. 187 КЗпП України);
  6. при укладенні трудового договору з фізичною особою;
  7. в інших випадках, передбачених законодавством.